Welkom op mijn Reislog!

Welkom op mijn reislog!

Via deze weg zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen en camper-reizen.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er nieuws op deze site staat ? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom bij 'Blijf op de hoogte'.

Ik vind het leuk als je af en toe een berichtje achterlaat !

Groetjes, Mia

Lu Wieringa

Zo beleef je veel opnieuw! Wat een goede herinneringen !!

Henk en Jannie

Goede reis en veel plezier!!!

martha en albert

Goed overzicht voor ons, waar je bent begonnen en waar je nu bent, goede vooruitgang en het is gelukt een leuke blog te maken.
Tijdens de thee die we samen onlangs dronken, was je nog wat in gevecht met "je blog" maar het is je goed gelukt.
Fijne tijd met alle solo's, doe voorzichtig en we volgen je????

Jenke en Henny

Mia we wensen je een goede reis! en geniet er van! we blijven je volgen!

Tiny

Hoi
Mia, heel veel reisplezier....met zoveel solo's wordt het vast een "top"reis.
Groetjes Tiny

arie en Tim

goede reis en rij voor zich tig

jan schaafsma

Mia, Willy, Lu, Gerrit en Peter en uiteraard alle andren een fijne reis toegewenst, Ik vind het heel fijn om op deze manier jullie reis te volgen. Geweldig Mia, mooi verwoord.

Jan Boerma

mia en de andere reisgenoten,ik wil graag op de hoogte gehouden worden van jullie belevenissen tijdens jullie reis
Goede en gezellige reis vr.gr.Jan

madelon

ik ben miv 3 mei in italie, mijn favoriete land. ik begin met een paar weken gardameer waar mijn kinderen mij naartoe brengen omdat ik nog niet erg ver kan rijden. heel veel plezier en ik blijf je volgen!! saluti

Yvonne

Solo Mia en lotgenoten. Vanuit een zonnig Gieten een hele fijne en voorspoedige reis. Ik hoop niet alleen maar verwacht ook dat het een geweldige reis wordt en ik zal je (jullie) volgen Mia.
Nogmaals heel veel plezier en beklim voor mij de toren van Pisa want toe ik er was stond hij in de steigers.
Buone vacanze!

Hans en Antje

Mia,we wensen jou en je Solo vrienden een hele mooie reis toe. Leuk om je te kunnen volgen en geniet ervan.

annie hekkers

hallo Mia ,eindelijk gevonden helemaal blij Zo blijf ik op de hoogte,en kan ik zien hoe het met mn zus Willie gaat ,wens jullie vast heel veel veilige kilometers en geniet ervanXXX

Geurt, Petra en Niels

Goede reis Mia, geniet ervan. Ook zelf koken en niet alleen pizza's en ijsjes eten:) T'is echt mooi daar..

Willie & Gerard

Goede reis, voorzichtig rijden en vooral.. geniet er van!
We blijven je volgen.

Anneke b.

Wat een avontuur en wat een flinkerd ben je.Je kunt je verhaal wel in boekvorm uitgeven Ik verheug me erop om je weer te zien in Groenlo. Ik arriveer donderdag samen met Anneke Klerks en Annette uit Brummen
Ries je alleen naar Zwitserland of samen?
Veel liefs en een goede reis naar Groenlo.