De ooievaars achterna ….

Gaan jullie nog weg of zijn jullie net terug, krijgen we nog wel eens als vraag wanneer de camper op de oprit staat. Het antwoord is in beide gevallen: Ja !

Regelmatig nemen we ons mobiele huis mee voor familiebezoek, uitjes met of naar campervrienden, korte tripjes hier of daar. Hieronder een kort overzicht wat we van april t/m oktober, na terugkomst uit Noord Spanje, zoal gedaan hebben. (Zie ook de Fotoserie: ‘2017 april t/m okt - Diversen’)

In april de campervriendenweek in Heerde, in mei het nieuwe ledenweekend van de CCN in Beekbergen, in juni een week naar Noord Holland voor een feestje, een trouwerij en familie- en vriendenbezoekjes, daarna in juli een lang weekend met de BooGie eetclub in Giethoorn en in september nog wat uitstapjes naar het solexx weekend in Ommen en de campervriendenweek in Vessem.

Tussendoor zijn we druk met het aanpassen van de veranda naar tuinkamer d.m.v. het (laten) plaatsen van glaspanelen en daarna het inrichten van het één en ander.

Op 24 september vertrekken we met ons mobiele huis via Uden en Lottum naar de Moezel. Het is mooi zonnig weer en dat rijdt altijd lekker. Via Neef komen we terecht in Reil op de CP aan de rand van het kleine gezellige stadje. We staan met onze snufferd aan het water met prachtig zicht op de berghellingen waar de druivenpluk nog in volle gang is. Het is heerlijk weer en we fietsen, wandelen en genieten...

Op zaterdag de 30e zijn we in Groenlo om het 15 jarig bestaan van de CCN mee te vieren. We spreken op de kleine beurs in een hal bij de camping, Hans van Expedition Far East. Hij organiseert samen met Nancy niet-alledaagse camperreizen naar Rusland, China en Marokko. Het idee en de manier van reizen (kleine groepjes, veel vrijheid, niets moet etc. …..) spreekt ons aan.

Op 22 januari vertrekt er een reis naar Marokko en er is nog plek …. Eén dezer dagen reizen we af naar Zuid Spanje/Portugal (tot begin maart) en zitten dus rond die datum toch al in de buurt van waar de boot naar Marokko vertrekt.

Om alvast een idee te krijgen van zo’n reis: De afgelopen dagen zijn er opnames gemaakt van de camperreis “Beleef Marokko Puur”, voor het RTL4 programma “Way of Living”.
Op zaterdag 11 november om 16.30 uur worden de opnames uitgezonden op RTL4.

Zaterdag 11 november geen tijd?
Bekijk een herhaling op maandag 13 november om 15.30 uur of op zondag 10 december om 12.30 uur.

Via deze blog zal ik proberen de komende maanden iedereen weer wat op de hoogte te houden, dus wordt vervolgd ….