Op weg naar en in Italië

Willie opent de fles champagne op de goede afloop !

Reacties

Reacties

Annie

wat een toppertje!!! trots op jouXXX

alleke wieringa

Ha Mia, wat schrijf je een leuk blog. En dan mijn pa ook nog op een foto tegenkomen!! Heb je je camper alweer terug? Wat een vervelend ongeluk, en wat hebben jullie het goed opgevangen samen!

Jenke en Henny

Hoi Mia, hoe gaat het alles onder controle? wat jammer van je camper. Geen camper en geen accu voor de fiets.
Dus vanochtend dauwtrappen !Mooi dat je het samen kunt oplossen.(Knap)

Anneke B

Wat een leuk reisverslag.ik maak op deze manier de reis toch nog gezellig mee.
18mei ga ik mijn nieuwe camper halen in Stadskanaal.Het is een Adria compact autmaat van 5jaar oud. Bij een volgende reis hoop ik weer gezellig mee tekunnen met jullie. Groetjes ook aan de anderen. En geniet ,je bent maar eenkeer jong!
Anneke B.

Lu

Tja,gedenkwaardige dag!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!